Telefons

BEZMAKSAS PIEGĀDE
visiem printeru kārtridžiem
un citām precēm pasūtījumā virs 43.00 €!

Apmaksas iespējas

Skaidrā naudā – norēķins pie preču saņemšanas. Jums tiks izsniegts stingrās uzskaites čeks.


Priekšapmaksa ar pārskaitījumu – rēķins tiks sagatavots un nosūtīts uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Preču piegāde tiks veikta, kad nauda būs ienākusi kādā no AS „NEO” Swedbank vai Luminor Bank AS bankas kontiem. Saņemot preci, Jums tiks izsniegta preču pavadzīme, kas jāparaksta, apliecinot preces saņemšanas faktu.


Ar norēķinu kartēm – iepriekš menedžerim piesakot, pie preču saņemšanas Rīgā un tās apkārntnē ir iespējams norēķināties ar banku norēķinu kartēm (izņemot American Express). SVARĪGI! Ja pirkuma summa pārsniedz 71 EUR, Jums būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.

Norēķinu kartes


Pēcapmaksa (tikai juridiskām personām) – pastāvīgiem klientiem tiek piešķirti kredītlimiti un rasta iespēja norēķināties par saņemto pakalpojumu vai preci, apmaksājot to ar 7 dienu pēcapmaksu. Slēdzot sadarbības līgumu, apmaksas termiņi iespējami arī ilgāki.


Ar dāvanu karti – veicot pasūtījumu, obligāti piesakiet, ka norēķināsieties ar AS ”NEO” izsniegto dāvanu karti, kā arī norādiet tās Nr., vērtību un derīguma termiņu (tas nedrīkt būt notecējis). Dāvanu karte derīga tikai kopā ar iegādes čeku. Dāvanu karte jāizmanto vienā iepirkšanās reizē. Ja pirkuma summa pārsniedz dāvanu kartes vērtību, starpību iespējams piemaksāt. Ja pirkuma summa ir mazāka par dāvanu kartes vērtību, starpība netiek izmaksāta naudā.